vrijdag 19 februari 2010

13 Online kantoortoepassingen

Joost heeft eigenlijk het eerste document al gemaakt in google-docs. Daar heb ik mijn blogadres al ingezet.

Prachtig systeem. Je hebt volledige controle en geen volle emailbox meer. Daarnaast kun je altijd bij je documenten komen zelfs al zit je in China. Zolang je maar een computer hebt en internet.

Eigenlijk is Citrix hetzelfde. Alleen bij citrix staat de server (die slaat de info op) bij de BSF.

Het mooie is, als je computer stuk gaat heb je altijd je documenten nog. Ze staan namelijk niet op je harde schijf!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Hallo, Ik ben muiske. Ik werk bij de bibliotheek. In mijn vrije tijd onderneem ik van alles. Amsterdam is mijn geboortestad en daar ga ik graag een dag naar terug ;-) gr Muiske