vrijdag 19 februari 2010

21 Aquabrowsen

Het is een toepassing waarbij je eigenlijk met elkaar de collectie, inhoud en recensies bepaalt. Uiteraard heeft de bibliotheek hier wel een vinger in de pap. Librarything kan hiermee vergeleken worden.

Echter BNWF heeft ook al een aquabrowser. Over enige tijd kunnen klanten hun eigen zoekwoorden aan media koppelen (de logica volgens de klant in plaats van de bibliothecaris) en een recensie geven. Deze wordt dan gepubliceerd onder de titel voor andere klanten. Leuke toepassing, maar wel een goede regie opzetten. Anders krijg je een wikipedia site.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Hallo, Ik ben muiske. Ik werk bij de bibliotheek. In mijn vrije tijd onderneem ik van alles. Amsterdam is mijn geboortestad en daar ga ik graag een dag naar terug ;-) gr Muiske