vrijdag 19 februari 2010

22 en 23 Web 2.0 and the future

23-dingen was voor mij de toekomst.

Er zijn zoveel mogelijkheden inmiddels op het web. Alle toepassingen (op 2 na) kunnen bruikbaar zijn voor de bibliotheek. Een aantal kunnen verwerkt worden in de website en een aantal in de aquabrowser. Het belangrijkste is denk ik: voor eenheid zorgen en mee kunnen gaan met de ontwikkelingen van de toepassingen, de bieb minder statisch maken.

Als bibliotheek maken we een grote inhaalslag met Web2.0 toepassingen die zijn blijven liggen.

Maar de ontwikkelingen van de bibliotheek is ook door klanten opgemerkt. En daar doen we het tenslotte voor. Hiermee wil ik 23-dingen afsluiten.

2 opmerkingen:

  1. Hey muiske, wat een inhaalslag! Ik heb er bewondering voor. Ik wil je wel volgen, maar zie geen button om op te klikken .... groetnis, Margrytsje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Margrytsje,

    Wat leuk een reactie. Dat was idd even spannend. Hele vrijdag bezig geweest ;-). Je kunt mijn adres invoeren als je naar mijn lijst met blogs gaat!

    Gr

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers

Over mij

Hallo, Ik ben muiske. Ik werk bij de bibliotheek. In mijn vrije tijd onderneem ik van alles. Amsterdam is mijn geboortestad en daar ga ik graag een dag naar terug ;-) gr Muiske