dinsdag 19 januari 2010

10.bookmarks

Leuke tool. Hoe meer mensen naar dezelfde site gaan, hoe populairder in de bookmark. Informatie uitwisselen wordt hiermee erg leuk en anderen jouw websites laten zien is geen probleem meer. Echter ik mis of de websites echt betrouwbaar zijn.

Echter deze site zou je als bibliotheekmedewerkers goed kunnen gebruiken om websites waar goede info op staat te delen. Klanten kunnen hier dan ook gebruik van maken. Dan is het een soort van beschermde omgeving waarin jij bepaalt wat betrouwbaar is.

Alhoewel de meeste mensen simply googlen.

1 opmerking:

  1. Hé, wat leuk dat je de draad weer
    hebt opgepakt.
    Jammer dat de finale op 25 febr. a.s. is.
    Dan kunnen wij er niet naar toe.

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers

Over mij

Hallo, Ik ben muiske. Ik werk bij de bibliotheek. In mijn vrije tijd onderneem ik van alles. Amsterdam is mijn geboortestad en daar ga ik graag een dag naar terug ;-) gr Muiske