dinsdag 19 januari 2010

7. flickr Toepassingen

Heel erg leuk, vooral the trading cards, foto's en de info die je kunt delen met heel de wereld en de feedback die je kunt ontvangen.

Al betwijfel ik of Flickr nu wel de juiste tool is in nederland, aangezien mensen ver weg blijven van deze site. Waarom is nog steeds niet duidelijk, maar er zal een reden voor zijn.

Op dit moment is facebook en hyves een handige manier om informatie snel te delen. Echter bij Hyves is de nadeel dat men vrienden moet worden, eer zij op jouw profiel terecht komen. Niet handig voor een bibliotheek. Echter het ontbijtniieuws op RTL4 heeft ook een Hyvesaccount en deze trekt duizenden mensen op een dag.

Misschien iets om over na te denken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Hallo, Ik ben muiske. Ik werk bij de bibliotheek. In mijn vrije tijd onderneem ik van alles. Amsterdam is mijn geboortestad en daar ga ik graag een dag naar terug ;-) gr Muiske