dinsdag 19 januari 2010

6. Flickr


Foto's bewaren via het internet. Tja onze generatie doet alles al digitaal.

Zo gebruik ik bijvoorbeeld ook hyves om foto's te delen met vrienden en familie.
Hyves heeft echter geen opslagfunctie.

Flickr is een overzichtelijke site met veel mogelijkheden. Het is ook leuk om foto's te uploaden en te delen.

Ik heb de volgende foto gekozen:

De biblioteek van Celsus. Deze bieb staat in Efeze in Turkije. Toevallig ben ik hier een jaar geleden ook geweest. Het mooiste aan het verhaal is dat als de documenten die deze bibliotheek bezat, bewaard waren gebleven, bijna de gehele geschiedenis van het Romeinse Tijdperk bekend was geweest............... jammer dat het verdwenen is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Hallo, Ik ben muiske. Ik werk bij de bibliotheek. In mijn vrije tijd onderneem ik van alles. Amsterdam is mijn geboortestad en daar ga ik graag een dag naar terug ;-) gr Muiske