dinsdag 19 januari 2010

RSS Feeds voor de bieb

Nu ik zo met ding 5 aan het spelen ben denk ik dat een RSS Feed gecreeƫrd moet worden voor onze website. Op die manier kunnen we klanten op de hoogte houden van bijv. openingstijden, sluitingstijden met kerst en oud op nieuw en nog veel meer.

Het zoeken via google blogsearch is een erg handige en leuke tool. Stiekum toch op een aantal onderwerpen/namen gezocht en het is geweldig wat je allemaal te lezen krijgt ;-)

Ik heb geen makkelijkere manier ontdekt on te zoeken naar blogs, maar het is wel leuk om ook eens te zoeken op het onderwerp "bibliotheek toekomst". Daar staan ook veel berichten op over web 2.0 en diverse standpunten over meerdere digitale onderwerpen.

Succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Volgers

Over mij

Hallo, Ik ben muiske. Ik werk bij de bibliotheek. In mijn vrije tijd onderneem ik van alles. Amsterdam is mijn geboortestad en daar ga ik graag een dag naar terug ;-) gr Muiske